Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~fone | użytkownik

imię i nazwiskoTomasz Soluch adresCzęstochowa zarejestrowany19.08.2004 @09:46:43 ostatnio na stronie13.09.2016 @16:46:42

Tomasz Soluch / fone

Od kilku lat związany z projektowaniem graficznym.
Ponad sto zrealizowanych projektów i wygranych przetargów.
Praca z dużymi markami: Budimex, Mostostal, PWPW, GPW, Isover, Pesa, Kopex, Makro, Jurajska, Śnieżka i inni....

Absolwent Politechniki Śląskiej na Wydziale Architektury. Kierunek Projektowanie Wnętrz i Wzornictwo.


Kontakt w sprawie zleceń:

- webdesign
- branding
- print
- projektowanie wnętrz

email: zapytanie@tomaszsoluch.pl
tel.: +48 604 057 749




kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.tomaszsoluch.pl Gadu-Gadu2548073
digarty26 komentarze1638 posty na forum31

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
'bruklin    24.12.2008 @13:28:10
jak słodko
życzę najlepszego!
_______
- - - B R U K L I N s . c o m - - - http://www.bruklins.com

kokodzambo i do przodu!
~LUKASZ1985    24.12.2008 @12:24:07
THX WZAJEMNIE DZIEKI BIAŁYCH I MOKRYCH
~Leto    15.12.2008 @10:04:18
dziekuje za szczery komentarz
pozdrawiam,
leto A.
~SereckOne    13.12.2008 @09:38:54
siema... naleze w sumie posrednio... jak ze wspolpracuje z nimi na odleglosc a skad to pytanko?
~LUKASZ1985    10.12.2008 @22:33:00
i o to chodzi szukac skakac jak kangur hehehe wszytsko znajdziesz
+Tofiq    10.12.2008 @21:02:01
ciesze sie że mogłem pomóc.
co do vraya: http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/material_params.htm - sekcja "reflections", po prawej jest FresnelReflections[]. Jesli to zaznaczysz to wspołczynnikiem załamania swiatla czyli IOR . Zrób sobie test nawet na zwyklej kuli w jakims pomieszczeniu. Zobacz jak wyglada dla ior=1.2 a jak dla ior=20. Generalnie wszystkie odbicia w realnym swiecie sa w jakims stopniu odbiciami Fresnela.

jesli Cie to wciagnie to poczytaj sobie w ogóle o tym, o odbiciach, o tym jak działa swiatło "w realu", jak to sie ma do vray'a, czy innych silników renderujacych. O formatach plików tez by wyapdało, zwlaszcza o hdr, bo to obecnie nawet w fotografii (a grafika 3d coraz bardziej sie do niej zbliza) jest to czesto wykorzystywany format

acha, no i LUKASZ1985 dobrze prawi: co 4y rdzenie to nie jeden
Obecnie juz za ok 2tys złoyzsz bdb komputer do grafiki 3d.

uf, rozpisałem sie :D

Pozdrawiam
Jak bedziesz mial jakies pytania pisz smiało, najlepiej na PW.
~LUKASZ1985    15.11.2008 @12:58:36
Konfik kompa 4 vray ma to do siebie ze korzysta z 4 rdzeni pomysl 4 kwadraciki jednoczesie ci sie licza zamisat jednego a czas jaki spedzisz przy tym to bajka naprawde zainwaestuj w cos lepszego a co do sceny ropzuduj ja troche aby nie byla taka pusta:/:/i zmien kadr na bardziej otwarty czyli wiecej kadru po prostu wysepke obejmij bedzie duuuzo lepiej render ogolnie ejst czysciutki ale brakuje scenie wnikliwosci w zreczy uuzytku kuchennego wtedy bedzie gites pozdrawiam
~LUKASZ1985    27.10.2008 @12:51:22
Nie ma za co w razie problemow pisz
+Tofiq    19.10.2008 @22:08:51
ok.
zatem lepiej wrzcuaj prace do działu projekty/3d
~FirstStudio    19.10.2008 @13:08:57
hmm..poczytaj tutoriale. . albo zawitaj na prawdziwe forum graficzne max3d.pl
~FirstStudio    19.10.2008 @12:20:03
Ustaw kamere jak aparat
~FirstStudio    19.10.2008 @00:41:04
zobacz w jakim świecie żyjesz. co świeci itd. robiłeś kiedyś zdjecie lustrzanką?
~xKonterfekt69    18.10.2008 @20:28:44
Mnie się bardzo, bardzo podoba ! ( :
~Czarna1562    18.10.2008 @19:45:50
Nie ma za co Lubię żywiołowe kolory, zarówno jak i spokojniejsze
~Czarna1562    18.10.2008 @19:40:48
Ha ha... Pozdrawiam. Oby tak dalej, tak trzymaj!!!!!
~LUKASZ1985    17.10.2008 @11:19:05
Everemotion tam amsz wiele tutoriali oraz forum Vraya glowna strona vraya
~snozexp    16.10.2008 @20:20:02
to jak taki staż to ja odpada .... i podziwiam a wczesniej robiles cos w 3d czy to zupelny start?
~LUKASZ1985    16.10.2008 @19:02:58
Łooo no jak mam ci opwoiedziec hehe tzreba zobaczyc co w ustawieniach piszczy ehhh
~LUKASZ1985    16.10.2008 @13:43:35
Materialy Vraya i wszystko jasne :p
~xKonterfekt69    15.10.2008 @16:55:16
Cóż. Prawie robi wielką różnicę..
~xKonterfekt69    15.10.2008 @16:55:01
Prawie ?
~mevcik    14.10.2008 @22:25:51
wszystko zalezy od ustawien vraya - pokombinuj z ustwieniami gi engine ktorych uzywasz ( nie ma jednego idealnego ustawienia - im wiecej prob zrobisz tym szybciej skumasz co i z czym sie je < - polecam tutoriale z evermotion ) a poza tym zmien mape drewna bo jest nienaturalna i dziwnie rozciągnięta.
_______
~omen155mo    14.10.2008 @20:47:30
niestety szlag trafił całą scene jak robiłem format
zapomnialem skopiować wszystkie sceny z katalogu maxa.
to bylo tak dawno że już zdążyłem o tym zapomnieć, DAMN :/
:D
~blacksunempire    11.09.2008 @15:35:32
cwiczenie czyni mistrzem szefie
_______
http://coloformia.com portfolio c o l o f o r m i a . c o m
~Iloo91    02.09.2008 @20:26:07
Dzięki za komentarz
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 15 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt